Followers

22 Aug 2011

Kuih Raya Yang Lebur...(^_^)

Msg mak (hahaha...sadis betoi pakai sms je) tnye pasal kuih raya yg aku pos tue dh sampai ke belum...sbb bdk kt pjbt pos tu ckp isnin br sampai...pastu trs mak kol...(see...ank pakai sms, mak trs kol...padahal mak tu surirumah sepenuh mase je)...mak ckp dh sampai tp 2 balang kuih tue hancur, hancur mcmane xtau la...aku rase hancur lebur dh tue...

Aku pos kuih raya 3 balang, tart nenas, almond london n vanilla chips ape nth...mmg tiap2 thn raya aku belikan kuih utk mak n MIL aku...xbnyk pn...2-3 jns je...sblm nie aku kirim kt jiran aku yg tinggal kt Puchong tue tp thn nie aku pilih utk pakai pos je...pastu paling xleh blah ble aku ckp buang je la kuih yg hancur tue, nk mkn cmne...mak aku leh plak ckp 'ishh...mane bleh...anak dh bg'...adoii mak aku nie...aku tak kisah pn, dh bende tu hancur kan nk wat cmne...tp tu la klu dh kasih sorang mak kt anak kn...aku ckp t'pulang la...

Pastu aku tnye pasal tok aku...before nie mak aku ckp tok msk spital sbb sakit perut...tp td die ckp doc bg balik sbb dh xleh wat ape2...air pn xleh msk, jarum pn t'cabut, siap kuar darah lg...pastu doc ckp if jd ape2 'redha' je la...mak ckp lg tok xleh bgn dh, kene org angkat...hurmm...aku harap tok aku xde ape2...

4 comments:

  1. tart tu kalau hancur jgn buang..akak makan jer..ate, dah namanya hantu tart..serdak pun makan..hehe

    ReplyDelete
  2. kak N:hehehe...bkn ape,kesian plak kn kuih tu jd mcm tue...

    ReplyDelete
  3. kasoh syg sorang mak memang xde tandingannya kan..

    kuih tu makan jer la nor.. sambil layan movie kat tv.. hihihi..

    ReplyDelete
  4. zana:klu nor mmg dh kene buang dh kuih tue...tp mak xnk buang, nk mkn jgk...he3x...(^_^)

    ReplyDelete

© Templates reserved for : A Part Of My Life | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™