Followers

19 Nov 2012

Last week adalah minggu keje, cuti, keje, cuti dan keje pastu cuti,cuti...hehehe... arini keje smule...(^_^)

Aku adalah keje last week... tak ambik cuti pun... antara sebab-sebabnya ialah :

  • cuti aku berbaki 8 hari
  •  tuntutan keje yang agak errr...bleh la... ohhh...sila jgn kate ape-ape ye...hehehe... : p
  • en. asben cuti ari jumaat je... 
 So, mari lah bekerja dgn gigihnye...ahakss... baki cuti 8 hari, save utk keperluan2 yang mendatang...terutama utk anak-anak... semoga anak-anak saya, anak-anak di taska sihat-sihat smuenye...hehehe... Nasib baik anak-anak adalah ok time bangun even g taska lompat-lompat cume time dh sampai taska ade adegan taknak gi sekolah..alahaiiii....(~_~')

So, arini try nak settle kan keje-keje yang tertunggak...harap2 berjaya la misi aku tu...insyaallah... yela, mcm bese la kan... kt rmh dh plan baik punye nk setel itu, nak setel ini... tup-tup lain yg jadinye...hehehe...

Okla, aku pn dh tak tau nak taip ape dh...hehehe... 

SELAMAT BEKERJA!!!!
WEEEEE..... (^_^)

No comments:

Post a Comment

© Templates reserved for : A Part Of My Life | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™