Followers

12 Sept 2011

Malang Betul Aku Rasa!!!

Eeee...tak tau la nak ckp mcmane perasaan aku arini...bengang, sakit hati, nak marah, nak nangis, nak maki-maki orang pn ade nie...actually b'sambung2 dari ari jumaat aritu lg...tp xdela mcm arini aku rase...smuenye serba tak kene...xtau la ape malang sungguh rasenye...

Jumaat, 9/9/11 :
  • Gi JJ Balakong dgn opismate...tgh naik eskalator, kain yg aku pakai t'sangkut, nasib baik aku cpt tarik...klu x, tak pasal2 koyak kain aku tue...dh la ade 1 je...
Sabtu, 10/9/11 :
  • Lepak2 kt Masjid Putra dgn husband & nopal, naik eskalator nk turun p tgk ikan, skali sluar yg aku pakai plak t'sagkut kt celah tue...yg nie mmg malang sungguh la rasenye...aku tarik t'koyak sbb die dh 'mkn' bnyk...mcm hell je aku rase...t'pakse la pakai sluar tue time kt masjid...tak tau la org prasan ke x...
  • Ajak husband p p.mlm cari sluar, xxl dh hbs, yg ade xxxl je...aku rembat, dh test dh, smue ok, kecuali labuh...kene potong...skali aku bg duit 50, akk tu pulang kt aku rm12...aku mcm ??? mahal btl...mybe sbb saiz kot...biarlah dari xde langsung...
Ahad, 11/9/11 :
  • P beraya rmh org, ambk rendang ayam skali jumpe telur lalat...aku ketepikan yg ade benda alah tue...skali aku dh mkn...jumpe lalat plak...warghhh...ape nie????spoil sangat10x!!!!
Isnin, 12/9/11 :
  • check-up arini...ms tggu bus bleh plak t'lps bus...cisss...dh kene tggu bus lain, dkt stgh jam plak tue...nak naik teksi xde duit kecik...dgn i/c xbwknye...ms nak cari tmpt duduk tue SEKALI LAGI KAIN AKU TERSANGKUT, AKU JALAN JE LA...ALIH2 AKU PERASAN YANG KAIN AKU DAH T'KOYAK!!!! ms nk turun, aku tekan loceng dreba bus tu mcm xdgr plak...nsb baik ade sorang pakcik tu nk turun gak kt situ, aku igt dreba bus tue prasan aku nk trn, alih2 bus dh gerak, pastu aku bgtau la yg aku nk turun gak...eeee...aku dh mcm ape nth....
  • klu ikt ari rabu nie aku dh msk 33w (arini baru 32w 5d)...spatutnye 7/9/11 aritu check-up utk 32w sbb aku dh start check-up 2 minggu skali...dkt buku td nurse tulis 32w aku mcm 'hmmm...nk bgtau ke pttnye mggu nie 33w' tp mcm kelu...pastu xdela plak nk kire berat aku ok ke x ke...nurse sblm2 nie kire tkt t'lbh berat ke ape ke...next check-up, 26/9/11 & time tue aku dh 35w and confirm dieorg akn tulis 34w...dari aritu lg aku pelik tp diamkan je la sbb kang kate aku memandai-mandai plak...tp next check-up nk try ckpla...kang xpsl2 ank aku lahir cukup bulan, dieorg kate xcukup bln sbb dieorg dh lewat 1w...
  • ms ambk BP dgn berat tue, time nak bangun tue lutut aku t'langgar kerusi kt situ...nurse siap ckp lg hati-hati, tak pasal2 aku pengsan plak karang...aku senyum je la...dlm hati...Ya Allah...bengangnye...mmgla bkn salah org lain tapi nak bnde yang same jadi berulang-ulang kt aku???
  •  time tggu bus nak blk...aku belek2 buku tue, bukak kelender nak kire brp weeks aku sbnrnye, klu ikt mmg arini aku 32w 5d...b'tambah2 sakit hati aku, rase mcm nk patah blk je ke klinik tue...pastu dr jauh aku dh nmpk bus yg nk ke opis nie...aku bg isyarat suh die bhnt, leh plak die bg lampu...tak perasan ke aku lambai td??? haaa....mcm nak sound je dreba bus tue...aishhhh....
Aku jadi mcm 'takut' plak sbb bleh kate bende yg tak baik dok jd dlm hari2 aku nie...adeiii...nthla, nak ckp mcmane pn tak reti...korang doakan la smoga xde ape2 yg berlaku kt kawan korang nie...



    5 comments:

    1. oh..malang nyer..sian nor..
      mudah-mudahan sudahlah malang tu hendaknyer...amin..

      ReplyDelete
    2. mama dhia:hu3x...tu la psl...sedih btl...mdh-mdhn ckpla utk arini...

      mmbr kate p'ingatan utk lbh b'hati2...

      ReplyDelete
    3. ciannyer mak buyung..tu maknanya nor semakin cumil n rendang..tu yg kain selalu tersangkut tu..opssss...

      ReplyDelete
    4. kak ida:he3x...i kn mmg rendang sejak azali...nthla kak,asik nk sangkut je...sakit hati tau...

      ReplyDelete
    5. alahaii sian nor.. kak yana pun pernah rasa benda yg sama masa hari2 last nk bersalinkan Dani. mimpi macam2, akhirnya alhmadulillah takde apa2.. perasaan kita je Nor.

      ReplyDelete

    © Templates reserved for : A Part Of My Life | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™