Followers

3 Aug 2011

Menu Untuk Puasa Ke-3

Hehehe....terima kasih Kak N sbb bagi idea nak masak ape utk b'buke arini...idea dari Kak N ialah....

Bawal Masak Kari

Actually, jiran depan rumah yg bg ikan bawal putih nie...sekor tp besar...aku potong 2 ikan tu, goreng pg td,tu pn xhbs....nsb baik xgoreng sekor sbb pg td aku mcm blur je ikn nie nk buat mcmane...hehehe...

So, ble dh ade bawal masak kari, automatik kene ade nasi putih n aku igt nk tumis kobis je...masak yg simple2 udah...aku nie masak yg simple pn take time tau...hahaha...kang masak heavy2 or special mau b'buke dgn kurma and air je...huhuhu...(^_^)

Hahaha...aku pn dh start t'liur nie ble m'bayangkan kari tue...xsenonoh btl...

** Mode rajin memasak adalah mencanak naik tapi xtau la menjadi ke idokkk...mcm-mcm dh plan nie...hehehe...(^_^')

2 comments:

  1. rajinnya mak buyung ni masak..

    ReplyDelete
  2. zana:hehehe...tu la psl,mood rajin m'masak tgh dtg nie...lgpn cdpt g bazar...kene la msk...=)

    ReplyDelete

© Templates reserved for : A Part Of My Life | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™