Followers

1 Sept 2012

Sebelum Terlambat

 Sebelum terlambat aku nk ucapkan 'Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir Batin' kpd yg sudi bace blog blogger picisan mcm aku nie...hehehe...mane la tau...kot2 entry2 aku sblm2 nie m'guris perasaan anda2x smue ke...cerita raye aku biase2 je...xde yg menarik kot...kamera tinggal kt kg...card reader x jumpe carik...aishhh...(-_-')...so, mcm mls nk cite...blog aku kot paling m'bosankan sbb kurang gambar or langsung xde...kih3x,..

Sebelum terlambat jugak...aku nk ucapkan Selamat Menyambut Hari Kemerdekaan Yang Ke-55...I'm proud to be Malaysian, proud to stay here, there's no other place like Malaysia even aku x penah travel tmpt lain...ehhh...penah2x...aku dh penah jejak Tanah Seberang...hehehe...tp ms kecik2 dulu la...hargai segala yang kite miliki sekarang...jgn sia-siakan pengorbanan orang2 terdahulu,pahlawan2 dulu yg sanggup b'galang nyawa demi m'dapatkan kemerdekaan untuk negara kita...dieorg sanggup korbankan masa depan dieorg demi masa depan kita smue <--- ayat tv, aku suke...masa depan negara, masa depan anak-anak kita t'letak pada tangan kita arini...Semoga Malaysia terus aman,makmur,maju dan dirahmati Allah S.W.T....Aminnn..

Sekian, terima kasih.....

**both pic credit to google...klu i kreatif bleh create sendiri...mslhnye i x creative...huhuhu....

2 comments:

  1. hai salam kenal..selamat hari raya

    ReplyDelete
  2. Salam..

    Sebuah blog yang menarik. Terlanjur kami dah singgah sini, kami jadi follower di blog ini.

    Diharap, tuan blog dapat melakukan perkara yang sama di blog kami juga..

    Admin@JERING Daily
    http://jeringdaily.blogspot.com

    ReplyDelete

© Templates reserved for : A Part Of My Life | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™